Użytkownik | ownatere | Głosowane | Szkolenia Komunikacja

Komunikator jako Nieformalny Lider Opinii

Dodany do Szkolenia przez DULNIKcommunico 2623 dni temu (Artykuł)

W organizacji istnieją dwa nurty komunikacji: formalna i nieformalna. Im bardziej są spójne, tym większa jest efektywność komunikacji wewnętrznej. W zmniejszaniu komunikacyjnego dysonansu kluczową rolę odgrywa nieformalna pozycja komunikatora – dzięki niej ma on dostęp do informacji krążących między pracownikami oraz wpływ na budowanie zrozumienia i realizację celów komunikacyjnych. Może też zidentyfikować potencjalne szanse i zagrożenia dla organizacji. Silna pozycja komunikatora jako nieformalnego lidera opinii wspiera budowanie relacji w firmie, między działami i pracownikami.


Bookmark and Share

Podobnie jak w przypadku kryzysów zewnętrznych, tak w przypadku kryzysów wewnętrznych firma narażona jest na poniesienie strat materialnych i wizerunkowych. Wewnątrz organizacji kryzysem może być zmiana osoby na kluczowym stanowisku, zmiana ulubionego Menedżera na obcego człowieka, kontrowersyjne odejście pracownika, zmiany w systemie wynagradzania bądź motywacyjnym czy wreszcie szeroko rozumiana reorganizacja firmy. W sytuacji zmiany bądź kryzysu pracownicy potrzebują dodatkowego wsparcia ze strony komunikacji wewnętrznej.


Bookmark and Share
Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 0

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI