Użytkownik | DULNIKcommunico | Zapisane | Szkolenia Komunikacja

Mit założycielski, wizja i misja firmy, wartości firmowe, kodeksy etyczne, postawy pracowników są tym, co decyduje o tożsamości firmy i jej pracowników, atmosferze pracy, zaangażowaniu zatrudnionych, wizerunku organizacji jako pracodawcy i jako dostawcy usług bądź produktów. W perspektywie zmieniającego się rynku, nowych modeli zatrudniania (outsourcing, crowdsourcing, praca zdalna, franczyza), oczekiwań i roszczeń pokolenia wkraczającego na rynek oraz rosnącego chaosu informacyjnego, silna firmowa tożsamość może zaważyć na przyszłości organizacji.


 


Celem warsztatów jest przygotowanie do opracowania założeń kultury organizacyjnej i sposobów jej kształtowania.


Bookmark and Share
Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 106
  • Aiden5384drg7
  • James2222zqf2
  • Ethan9i5i5hw5
  • David7o5g0bv8
  • Alexander603x2uj7
  • Henry050r2px3
  • Andrew902m5ew9
  • Daniel9w4h8ro1
  • Daniel0b6m0xu3
  • Logan247e4wj6

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI