Sztuka autoprezentacji i prowadzenia spotkań | Progress Project | Szkolenia Komunikacja

Terminy szkolenia


19-20 wrzesień 2011r., Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project


5-6 grudzień 2011r., Poznań - Hotel Campanile


 


Profil uczestnika


Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących z ludźmi w środowisku biznesowym, chcących poznać zasady dobrej, skutecznej komunikacji i opanować umiejętność eksponowania pozytywnego wizerunku swojej osoby.


 


Korzyści dla uczestników



  •  dowiesz się jak umysł świadomy i nieświadomy odbiera to, co usłyszał, zobaczył i poczuł, czyli w jaki sposób mózg odbiera i przetwarza informacje,

  •  będziesz potrafił rozpoznawać różne typy osobowości i dostosować do każdego z nich swoje zachowanie i styl komunikacji,

  •  nauczysz się sztuki uważnego, aktywnego słuchania,

  •  będziesz potrafił odczytać sygnały mowy ciała i wykorzystać je w skutecznej autoprezentacji,

  •  poznasz ćwiczenia poprawiające mowę ciała,

  •  poznasz znaczenie tonu głosy i tempa mówienia w przekazywanym komunikacie,

  •  dowiesz się, jak trenować panowanie nad własnym głosem,

  •  nabędziesz umiejętność precyzyjnego wyrażania się,

  •  poznasz rodzaje pytań i zakres ich wykorzystania w komunikacji,

  •  nauczysz się sztuki wywoływania pierwszego wrażenia, czyli jak wykorzystać najważniejsze pierwsze 10 sekund w autoprezentacji,

  •  dowiesz się, dlaczego "szata zdobi człowieka" i jak umiejętnie tę wiedzę wykorzystać w procesie wywierania wrażenia na innych,

  •  poznasz 10 sekretów, dzięki którym wywołasz piorunujące wrażenie,

  •  będziesz potrafił budować dobry kontakt emocjonalny z innymi ludźmi, wykorzystując "dopasowanie" w procesie komunikacji,

  •  poznasz podstawowe techniki perswazji,

  •  poznasz różnice w myśleniu i zachowaniu kobiet i mężczyzn, nauczysz się wykorzystywać tę wiedzę w autoprezentacji,

  •  dowiesz się, jak kształtować własny wizerunek w długim okresie czasu,

  •  opanujesz sztukę prezentacji i umiejętność wystąpień publicznych,

  •  poznasz techniki i metody redukowania zbyt dużego stresu zakłócającego pożądaną autoprezentację.




Czas trwania


16 godzin dydaktycznych - 2 dni


Program szkolenia





1. Rozpoczęcie szkolenia:



  •  diagnostyka,

  •  rodzaje i funkcje prezentacji.


2. Planowanie przebiegu prezentacji:



  •  określanie celów,

  •  rodzaje celów,

  •  reguły skutecznego planowania,


3. 3 reguły prezentacji:



  •  przygotowanie się do prezentacji,

  •  3 etapy prezentacji.


4. Aspekty psychologiczne w prezentacjach:



  •  jak działa umysł w procesie komunikacyjnym (mózg gadzi, układ limbiczny, kora nowa),

  •  w jaki sposób ludzie odbierają i przetwarzają informacje.


5. W jaki sposób można wpływać na emocje? - podstawowe źródła komunikacji:



  •  mowa ciała (mimika, gesty, terytorium),

  •  parajęzyk (ton głosu, barwa, tempo mówienia),

  •  słowa,

  •  kształtowanie umiejętności aktywnego słuchania w prezentacjach.


6. Strategie budowania skutecznego kontaktu w procesie prezentacji:



  •  dopasowanie w procesie komunikacji (język ciała, analogowe cechy głosu, struktury systemów reprezentacji, oddychanie, zwroty i wyrażenia),

  •  prowadzenie jako skuteczne następstwo dopasowania - jak poprowadzić rozmówcę w pożądanym kierunku.


7. Sztuka wywoływania pierwszego wrażenia:



  •  wygląd zewnętrzny,

  •  postawa,

  •  głos,

  •  powitanie,

  •  uśmiech.


8. Różni ludzie - różne osobowości - jak szybko i łatwo je określić?



  •  systemy reprezentacji, czyli jak myślą wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy, i jak wykorzystać tę wiedzę w procesie prezentacji,

  •  wybrane metaprogramy - indywidualne wzorce percepcji. Czym kieruje się człowiek w podejmowaniu decyzji oraz jak organizuje sobie własną mapę świata.


9. Trudne sytuacje w trakcie spotkania:



  •  podstawowe techniki odpowiadania na pytania informacyjne i krytyczne,

  •  tzw. "trudni ludzie" - osoby utrudniające przebieg prezentacji i reakcja na ich zachowanie,

  •  co trzeba wiedzieć o uczestnikach prezentacji? - prezentacja naturalnego zespołu reakcji, uruchamianego w sytuacji bycia uczestnikiem prezentacji,

  •  przygotowanie materiałów wizualnych.


10. Autoprezentacja w praktyce:



  •  niewerbalne zachowanie się w trakcie prezentacji - analiza video,

  •  opanowanie stresu i przezwyciężanie tremy.


11. Autoprezentacja w praktyce - ćwiczenia indywidualne i grupowe:



  •  korekty doskonalące.


Bookmark and Share

Kto głosował na ten wpis


Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 25
  • Ryan0t7v6rv6
  • Noah1q1y4fa5
  • Michael000a0aa0
  • Joseph627z5qw3
  • William627f7ye6
  • Logan161n0gl9
  • Joseph810b1uq8
  • Nathan3n7s4ah0
  • William0d6w8je3
  • John033q7uw0

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI