Strategia Komunikacji Wewnętrznej | Szkolenia Komunikacja

Strategia Komunikacji Wewnętrznej

Dodany do Szkolenia przez DULNIKcommunico 1570 dni temu (Artykuł)

Nadrzędnymi rolami komunikacji wewnętrznej są wsparcie realizacji celów strategicznych firmy i podniesienie efektywności organizacji. Aby komunikacja mogła spełnić te role, powinna być przemyślana, zaplanowana, konsekwentna i spójna. Służy temu strategia komunikacji wewnętrznej, czyli dokument określający cele komunikacji wewnętrznej realizowane w poszczególnych grupach docelowych za pośrednictwem optymalnie dobranych narzędzi komunikacji.


 


Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do opracowania strategii komunikacji wewnętrznej wspierającej realizację celów biznesowych firmy z uwzględnieniem wszystkich czynników wpływających na komunikację w organizacji.


 


Warsztat w szczególności dedykowany jest:


- osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną lub/i kulturę organizacyjną w firmie


- osobom odpowiedzialnym za realizację strategii biznesowej firmy


- osobom odpowiedzialnym za wprowadzenie zmian w organizacji


- osobom odpowiedzialnym za prowadzenie strategicznych projektów w organizacji


 


W części teoretycznej trener przybliża zasady efektywnej komunikacji wewnętrznej. Podczas moderowanych dyskusji i w oparciu o studia przypadków identyfikujemy najczęściej występujące bariery w komunikacji wewnętrznej. Podczas ćwiczeń każdy uczestnik wypracowuje zarys strategii komunikacji wewnętrznej dla swojej organizacji oraz plan jej wdrożenia.


 


Tematyka warsztatów:


MODUŁ I: Przygotowanie do zbudowania strategii komunikacji wewnętrznej


Jakie korzyści z opracowania strategii komunikacji wewnętrznej mają poszczególne grupy pracowników?


Kiedy jest odpowiedni moment na opracowanie strategii komunikacyjnych działań?


Co należy wziąć pod uwagę opracowują strategię?


Jak powinna wyglądać kompleksowa strategia komunikacji wewnętrznej?


 


MODUŁ II: Grupy docelowe dla komunikacji wewnętrznej


Jak określić i scharakteryzować grupy docelowe w strategii komunikacji wewnętrznej?


Jak wykorzystać komunikację nieformalną w komunikacji wewnętrznej?


 


MODUŁ III: Cele i zadania strategii komunikacji wewnętrznej


Jak zdefiniować cele strategii komunikacji wewnętrznej?


Jak przełożyć je na konkretne plany i działania?


 


MODUŁ IV: Narzędzia komunikacji wewnętrznej


Jak dobrać narzędzia do realizacji strategii komunikacji wewnętrznej?


Jak zaplanować ich wdrożenie?


Jak nimi zarządzać?


 


MODUŁ V: Wdrożenie i kontrola realizacji strategii komunikacji wewnętrznej


Jak wdrożyć strategię komunikacji wewnętrznej?


Jakie działania wspierają jej realizację?


Jak mierzyć efektywność wdrożenia strategii?


Jakie są najczęściej popełniane błędy w komunikacji wewnętrznej?


 


Trener: Karolina Dulnik
Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie


i podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.


Praktyk zarządzania komunikacją i informacją z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Była odpowiedzialna


za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej w Servisco, DHL, IKEA, DPD, także w integracji Servisco z Danzas i DHL. Prowadziła działania public relations w branżach TSL i nieruchomości oraz w kulturze.


Juror konkursów i prelegent spotkań branżowych (Internale, Konkurs Biuletnów Firmowych Agape, Tuba,


Klub Strategów Marketingu, Epr, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości).


Wykładowca (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu, Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna, Collegium Civitas, Akademia Górniczo-Hutnicza).


Od września 2009 roku zajmuje się doradztwem, szkoleniami, warsztatami i mentoringiem z zakresu komunikacji w organizacji. Jej wiedzy i doświadczeniu zaufali m.in.: TUV Rheinland, DSV, Softtutor, Tesco, Instytut Lotnictwa, Ipsen, Sygma Bank, Kraft Foods, BIK S.A., Tate&Lyle, Amica Wronki, Tramwaje Warszawskie, JTI Polska, Oriflame Poland, UPC, MAN Bus, Orange, PLAY, Koleje Mazowieckie, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Proseat, Dalkia, Polska Grupa Energetyczna S.A., Rhodia, KGHM, GBS Bank, General Electric.


 


Terminy 2013:


18-19 kwietnia


16-17 lipca - wakacyjna promocja: -10% ceny!


10-11 października


5-6 grudnia


 


Szczegółowe informacje: AKW@dulnik.com.pl


 


Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico to cykl otwartych warsztatów doradczych, przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.


 


Pozostałe warsztaty odbywające się w ramach Akademii Komunikacji Wewnętrznej:


Audyt Komunikacji Wewnętrznej


Narzędzia Komunikacji Wewnętrznej


Biuletyn Firmowy


Intranet i Media Społecznościowe w Komunikacji Wewnętrznej


Wolontariat Pracowniczy w Kształtowaniu Kultury i Wizerunku


Storytelling i Kształtowanie Kultury Organizacji


Kompetencje Komunikacyjne a Autorytet Menedżera


Komunikator jako Nieformalny Lider Opinii


Komunikacja Wewnętrzna w Kryzysie i Zmianach


 


Uczestnictwo w warsztatach Akademii Komunikacji Wewnętrznej jest równoznaczne z zaproszeniem do przystąpienia do Klubu Komunikacji Wewnętrznej.


Bookmark and Share

Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 25
  • Nathan4444gwm5
  • Matthew8999skc1
  • Aiden7c8m8cm7
  • Matthew4e1g0ch1
  • Joseph3k8r1wr0
  • Lewis604d5ev2
  • Ryan191v0na2
  • Alexander035g4yl6
  • Joseph627b5ta5
  • Anthony504w3ns1

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI