Storytelling i Kształtowanie Kultury Organizacji | Szkolenia Komunikacja

Mit założycielski, wizja i misja firmy, wartości firmowe, kodeksy etyczne, postawy pracowników są tym, co decyduje o tożsamości firmy i jej pracowników, atmosferze pracy, zaangażowaniu zatrudnionych, wizerunku organizacji jako pracodawcy i jako dostawcy usług bądź produktów. W perspektywie zmieniającego się rynku, nowych modeli zatrudniania (outsourcing, crowdsourcing, praca zdalna, franczyza), oczekiwań i roszczeń pokolenia wkraczającego na rynek oraz rosnącego chaosu informacyjnego, silna firmowa tożsamość może zaważyć na przyszłości organizacji.


 


Celem warsztatów jest przygotowanie do opracowania założeń kultury organizacyjnej i sposobów jej kształtowania.


 


Warsztat w szczególności dedykowany jest:


- osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną i/lub kulturę organizacji


- osobom odpowiedzialnym za realizację strategii biznesowej firmy


- osobom odpowiedzialnym za wprowadzanie zmian w organizacji


- osobom odpowiedzialnym za prowadzenie strategicznych projektów w organizacji


- osobom odpowiedzialnym za branding i CSR


 


Wprowadzeniem do zjawiska kultury organizacji jest wykład z elementami moderowanej dyskusji na temat czynników kształtujących kulturę organizacji i jej wpływ na efektywność firmy. Prezentowane studia przypadków pomagają w analizie kultury swojej firmy i są inspiracją dla jej kształtowania. Podczas ćwiczeń uczestnicy warsztatów identyfikują kulturę organizacyjną swoich firm oraz przygotowują narzędzia i treści kluczowe do jej kształtowania.


 


Tematyka warsztatów:


MODUŁ I: Kultura organizacyjna – pojęcia, definicje, determinanty


Czym jest kultura organizacyjna?


Co na nią wpływa i ją kształtuje?


Jakie ma znaczenie w prowadzeniu biznesu?


Jak na niego oddziałuje?


Jak zbadać kulturę organizacyjną?


 


MODUŁ II: Spójne i konsekwentne kształtowanie kultury organizacyjnej


W jaki sposób kształtować kulturę organizacji?


Jakie są największe wyzwania i trudności w kształtowaniu kultury organizacji?


Jak porażki przekuwać w sukcesy?


 


MODUŁ III: Narzędzia wspierające kształtowanie spójnej kultury organizacyjnej


Jakie sposoby, narzędzia i treści wpływają na kształtowanie (się) kultury organizacji?


 


Trenerka:


Karolina Dulnik


Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie i podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.


Praktyk zarządzania komunikacją i informacją z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Była odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej w Servisco, DHL, IKEA, DPD, także w integracji Servisco z Danzas i DHL. Prowadziła działania public relations w branżach TSL i nieruchomości oraz w kulturze.


Juror konkursów i prelegent spotkań branżowych (Internale, Konkurs Biuletnów Firmowych Agape, Tuba, Klub Strategów Marketingu, Epr, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości).


Wykładowca (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu, Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna, Collegium Civitas, Akademia Górniczo-Hutnicza).


Od września 2009 roku zajmuje się doradztwem, szkoleniami, warsztatami i mentoringiem z zakresu komunikacji w organizacji. Jej wiedzy i doświadczeniu zaufali m.in.: TUV Rheinland, DSV, Softtutor, Tesco, Instytut Lotnictwa, Ipsen, Sygma Bank, Kraft Foods, BIK S.A., Tate&Lyle, Amica Wronki, Tramwaje Warszawskie, JTI Polska, Oriflame Poland, UPC, MAN Bus, Orange, PLAY, Koleje Mazowieckie, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Proseat, Dalkia, Polska Grupa Energetyczna S.A., Rhodia, KGHM, GBS Bank, General Electric.


 


Terminy 2013:


6-7 czerwca - wakacyjna promocja: -10% ceny!


19-20 września


28-29 listopada


 


Szczegółowe informacje: AKW@dulnik.com.pl


 


Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico to cykl otwartych warsztatów doradczych, przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.


 


Pozostałe warsztaty odbywające się w ramach Akademii Komunikacji Wewnętrznej:


Audyt Komunikacji Wewnętrznej


Strategia Komunikacji Wewnętrznej


Narzędzia Komunikacji Wewnętrznej


Biuletyn Firmowy


Intranet i Media Społecznościowe w Komunikacji Wewnętrznej


Wolontariat Pracowniczy w Kształtowaniu Kultury i Wizerunku


Kompetencje Komunikacyjne a Autorytet Menedżera


Komunikator jako Nieformalny Lider Opinii


Komunikacja Wewnętrzna w Kryzysie i Zmianach


 


Uczestnictwo w warsztatach Akademii Komunikacji Wewnętrznej jest równoznaczne z zaproszeniem do przystąpienia do Klubu Komunikacji Wewnętrznej.


 


komunikacja wewnętrzna, storytelling, kultura organizacji


Bookmark and Share

Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 173
  • William2j1e9zc8
  • John5h6h7hy3
  • Andrew7v8a6bt5
  • William9j4r6on0
  • Aiden0a5t3ms2
  • Ryan3s1m9js1
  • Ethan1d6k8ok8
  • Logan4f6g6hx3
  • David924y2qc3
  • Laxhman9371vmc

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI