Szkolenia | Page 3 | Opublikowane | Szkolenia Komunikacja

Rozumieć i być rozumianym to podstawowe zasady kontaktów biznesowych. W przypadku kontaktu z partnerami biznesowymi, czy też współpracownikami operującymi językiem obcym, umiejętność ich zrozumienia oraz odpowiedniego doboru słów i zwrotów jest jeszcze bardziej kluczowa. Warsztat „Komunikacja biznesowa po angielsku” oferuje uczestnikom wiedzę i możliwość praktycznego zastosowania zasad konstruowania komunikacji biznesowej po angielsku – zarówno pisemnej, jak i ustnej. Jednocześnie praktyczne ćwiczenia pozwalają przećwiczyć poznane zasady, zwroty i słownictwo w kontekście korespondencji i rozmów imitujących prawdziwe środowisko biznesowe.


Bookmark and Share

Nowe trendy, które rozwijają się w obszarze edukacji menedżerów są odpowiedzią na nowe wyzwania, nowe role, jakie przed współczesnym menedżerem stoją.


Bookmark and Share

Każdy pracodawca chce zatrudniać kompetentne osoby, a każdemu przedsiębiorstwu zależy na poprawnych i pełnych zrozumienia relacjach ze współpracującymi firmami. W tym celu organizowane są szkolenia, które podnoszą poziom wiedzy i rozszerzają umiejętności współpracowników. Dzięki szkoleniom można nie tylko informować np. o nowościach technologicznych, ale również zaprezentować je, zapoznać biorące w szkoleniu osoby z obsługą nowego sprzętu, dać możliwość zadania pytań i samodzielnego działania. Szkolenie jest również okazją do przedstawienia sposobu działania firmy, przekazania wiedzy czy rozwijania nabytych już umiejętności. Szkolenie możemy przeprowadzić samodzielnie lub zlecić to firmie, która zajmuje się organizacją szkoleń


Bookmark and Share

Celem warsztatów „Kultura żywego słowa” jest przede wszystkim nauka sprawnego i poprawnego mówienia, czyli emisji, dykcji i ortofonii. Ale również nauka budowania wypowiedzi z uwzględnieniem elementów prozodycznych mowy, wpływających na sugestywność i intencje wypowiedzi.


Bookmark and Share

W najnowszych trendach zarządzania liczy się nie tylko zarządzanie przez cele ale przede wszystkim umiejętność rozwijania własnych pracowników i tak zwane "miękkie" podejście. Podczas szkolenia pokażemy w jaki sposób kształtować pracowników i odkrywać ich talenty i możliwości, a także w jaki sposób umożliwiać im rozwój (a przy tym rozwój firmy) przez powierzanie im odpowiedzialnych zadań.


Bookmark and Share

Rozumieć i być rozumianym to podstawowe zasady kontaktów biznesowych. W przypadku kontaktu z partnerami biznesowymi, czy też współpracownikami operującymi językiem obcym, umiejętność ich zrozumienia oraz odpowiedniego doboru słów i zwrotów jest jeszcze bardziej kluczowa.


Bookmark and Share

 


W dzisiejszym świecie komunikacja międzyludzka jest elementem, bez którego nie da się funkcjonować w żadnych relacjach, zarówno prywatnych jak i zawodowych. Żyjemy wśród ludzi, pracujemy w zespołach, rozmawiamy z klientami i współpracownikami. Szkolenie ma na celu wskazanie, jak wykorzystać znajomość zasad komunikacji do budowania relacji z ludźmi, a także w jaki spsosób pomocna może być w tym inteligencja emocjonalna.


Bookmark and Share

Wszystkich zainteresowanych tematyką spraw personalnych i zarządzania ludźmi w organizacji serdecznie zapraszam na szkolenie:


Procesy Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji – specjalistyczny kurs 3 dniowy


Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami najważniejszych procesów zarządzania personelem w organizacji, dotyczących pozyskiwania nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbania o rozwój ich kompetencji, właściwą ocenę wykonywanej przez nich pracy oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień.


Szkolenie jest kompleksowe i mówić będzie o najważniejszych procesach prowadzonych przez dział personalny. Szkolenie przedstawi

Bookmark and Share

Wszystkich zainteresowanych tematyką spraw personalnych i zarządzania ludźmi w organizacji serdecznie zapraszam na szkolenie:


Procesy Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji


Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami najważniejszych procesów zarządzania personelem w organizacji, dotyczącymi pozyskiwania nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbania o rozwój ich kompetencji, różnorodną ocenę wykonywanej przez nich pracy oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień. Szkolenie jest kompleksowe i mówić będzie o najważniejszych procesach prowadzonych przez dział personalny. Szkolenie przedstawi zakres wiedzy jaki potrzebny jest do piastowania stano

Bookmark and Share

Wszystkich zainteresowanych tematyką spraw personalnych i zarządzania ludźmi w organizacji serdecznie zapraszam na szkolenie:


Procesy Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji – specjalistyczny kurs 3 dniowy


Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami najważniejszych procesów zarządzania personelem w organizacji, dotyczących pozyskiwania nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbania o rozwój ich kompetencji, właściwą ocenę wykonywanej przez nich pracy oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień.


Szkolenie jest kompleksowe i mówić będzie o najważniejszych procesach prowadzonych przez dział personalny. Szkolenie przedstawi zakres wiedzy ja

Bookmark and Share
Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:


Sortuj Wpisy

Wszystkich Online: 282
  • John7999ulc1
  • Daniel7j7i7ix3
  • Noah1m9r1ez6
  • William9a7u8ij6
  • Anthony121t8ux8
  • Michael1d8u4ki0
  • Ryan8d3o0lh7
  • Joseph2e1g1mn1
  • Daniel8o9p0of6
  • William5o0v3cz4

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI