Komunikacja Wewnętrzna w Kryzysie i Zmianach | Szkolenia Komunikacja

Podobnie jak w przypadku kryzysów zewnętrznych, tak w przypadku kryzysów wewnętrznych firma narażona jest na poniesienie strat materialnych i wizerunkowych. Wewnątrz organizacji kryzysem może być zmiana osoby na kluczowym stanowisku, zmiana ulubionego Menedżera na obcego człowieka, kontrowersyjne odejście pracownika, zmiany w systemie wynagradzania bądź motywacyjnym czy wreszcie szeroko rozumiana reorganizacja firmy. W sytuacji zmiany bądź kryzysu pracownicy potrzebują dodatkowego wsparcia ze strony komunikacji wewnętrznej.


 


Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do działań komunikacyjnych w obliczu wewnętrznych kryzysów i zmian w organizacji lub jej otoczeniu.


 


Warsztat w szczególności dedykowany jest:


- osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną, branding i CSR


- osobom pełniącym kluczowe role w przeprowadzeniu firmy przez zmiany


- osobom odpowiedzialnym za wdrożenie kluczowych dla firm projektów


 


Omawiane studia przypadków wskazują na najbardziej i najmniej efektywne metody działania w sytuacjach zmian i kryzysów. Podczas wykładów i dyskusji uczestnicy poznają sposoby identyfikacji zagrożeń i szans oraz metody radzenia sobie z nimi. Ćwiczenia pozwalają na przełożenie zdobytej wiedzy na praktyczne działania oraz przygotowanie planów działań w przypadku kryzysów i zmian.


 


Tematyka warsztatów:


MODUŁ I: Zagrożenie i szansa


Jaki wpływ na przebieg kryzysu i efektywność wdrożenia zmian ma komunikacja?


Kto i w jaki sposób może wspierać i zakłócać przebieg zmian i kryzysów?


Jak zagrożenia przekuwać w szanse?


Jaki wpływ kryzys i zmiany wewnętrzne mają na kulturę organizacji i wizerunek firmy?


 


MODUŁ II: Rozpoznanie kryzysu i przygotowanie do zmian


Jak rozpoznać kryzys i jego intensywność?


Jak opracować plan komunikacji kryzysowej i komunikowania zmian?


Na co zwrócić szczególną uwagę?


 


MODUŁ III: Działania w czasie kryzysu i w czasie zmian


Jak reagować w nagłych sytuacjach kryzysowych? Jak zbudować wsparcie dla zachodzących zmian? Jak komunikować się w kryzysie i jak komunikować zmiany? Jak wspierać pracowników w trudnych sytuacjach?


 


MODUŁ IV: Działania pokryzysowe i utrwalanie wprowadzonych zmian


Jakie działania podjąć po kryzysie?


Jak wykorzystać kryzys i zmianę do budowania kultury organizacji?


Jakimi działaniami wzmacniać wprowadzone zmiany?


 


Trener: Karolina Dulnik
Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie i podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.


Praktyk zarządzania komunikacją i informacją z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Była odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej w Servisco, DHL, IKEA, DPD, także w integracji Servisco z Danzas i DHL. Prowadziła działania public relations w branżach TSL i nieruchomości oraz w kulturze.


Juror konkursów i prelegent spotkań branżowych (Internale, Konkurs Biuletnów Firmowych Agape, Tuba, Klub Strategów Marketingu, Epr, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości).


Wykładowca (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu, Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna, Collegium Civitas, Akademia Górniczo-Hutnicza).


Od września 2009 roku zajmuje się doradztwem, szkoleniami, warsztatami i mentoringiem z zakresu komunikacji w organizacji. Jej wiedzy i doświadczeniu zaufali m.in.: TUV Rheinland, DSV, Softtutor, Tesco, Instytut Lotnictwa, Ipsen, Sygma Bank, Kraft Foods, BIK S.A., Tate&Lyle, Amica Wronki, Tramwaje Warszawskie, JTI Polska, Oriflame Poland, UPC, MAN Bus, Orange, PLAY, Koleje Mazowieckie, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Proseat, Dalkia, Polska Grupa Energetyczna S.A., Rhodia, KGHM, GBS Bank, General Electric.


 


Terminy 2013:


25-26 czerwca - wakacyjna promocja: -10% ceny!


14-15 listopada


 


Szczegółowe informacje: AKW@dulnik.com.pl


 


Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico to cykl otwartych warsztatów doradczych, przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.


 


Pozostałe warsztaty odbywające się w ramach Akademii Komunikacji Wewnętrznej:


Audyt Komunikacji Wewnętrznej


Strategia Komunikacji Wewnętrznej


Narzędzia Komunikacji Wewnętrznej


Biuletyn Firmowy


Intranet i Media Społecznościowe w Komunikacji Wewnętrznej


Wolontariat Pracowniczy w Kształtowaniu Kultury i Wizerunku


Storytelling i Kształtowanie Kultury Organizacji


Kompetencje Komunikacyjne a Autorytet Menedżera


Komunikator jako Nieformalny Lider Opinii


 


Uczestnictwo w warsztatach Akademii Komunikacji Wewnętrznej jest równoznaczne z zaproszeniem do przystąpienia do Klubu Komunikacji Wewnętrznej.


Bookmark and Share

Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 4
  • Anthony7o1m0hq1
  • Joseph9v2w2xo9
  • Joseph6k5o5pr6
  • Nathan5k4y8gv7

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI