Kompetencje Komunikacyjne a Autorytet Menedżera | Szkolenia Komunikacja

Zarządzanie opiera się na czterech podstawowych funkcjach: planowaniu, delegowaniu, motywowaniu i kontrolowaniu. Menedżer z jednej strony im podlega, z drugiej je sprawuje. Pełni także kluczową rolę w krzewieniu kultury organizacyjnej i wartości firmowych. Dodatkowym wyzwaniem dla przełożonego jest przekazywanie pracownikom trudnych informacji. Kompetencje komunikacyjne w dużej mierze decydują o tym, czy menedżer stanie się autorytetem dla swoich pracowników, przełożonych i pozostałych menedżerów.


 


Celem warsztatów jest rozwój kompetencji komunikacyjnych menedżera, budujących jego autorytet wśród podwładnych, przełożonych i współpracowników, wspierających kształtowanie pożądanej kultury organizacyjnej i komunikowanie zmian.


 


Warsztat w szczególności dedykowany jest:


- osobom na stanowiskach kierowniczych


- osobom kierującym zespołami


- osobom odpowiedzialnym za kluczowe projekty w firmie


- osobom po awansach wewnątrz firmy


 


Wiodącą metodą warsztatów są ćwiczenia indywidualne i zespołowe. Podczas odgrywania ról w scenkach wzorowanych na rzeczywistych sytuacjach, menedżerowie mają okazję do poznania swojego stylu komunikowania się, jego wpływu na relacje zawodowe oraz możliwość jego weryfikacji pod kątem wyznaczonych sobie celów, sytuacji w firmie i pożądanego wizerunku. Moderowane dyskusje pozwalają na wyciągnięcie wniosków, a elementy wykładu podsuną sposoby na usprawnienie komunikacji menedżerskiej.


 


Tematyka warsztatów:


MODUŁ I: Komunikacja jako po(d)stawa


Jakie mechanizmy rządzą postrzeganiem?


Jakie role występują w zespołach i grupach?


Jakie są prawidła efektywnej komunikacji?


 


MODUŁ II: Autorytet podwładnego


Jak być autorytetem dla swojego przełożonego?


Jak rozmawiać z przełożonym na trudne tematy?


Jaka komunikacja sprzyja budowaniu relacji z przełożonym?


 


MODUŁ III: Autorytet przełożonego


Jak się komunikować, by efektywnie pełnić rolę menedżera?


Jak budować autorytet i zaangażowanie pracowników?


Jak rozmawiać na trudne tematy?


Jak zachować granicę między menedżerem a pracownikiem nie stawiając murów między nimi?


 


MODUŁ IV: Autorytet współpracownika


Jak budować relacje z innymi menedżerami?


Jak uchronić relacje w sytuacjach konfliktowych?


Jak budować autorytet będąc członkiem zespołu?


Jak wspierać współpracę międzydziałową?


 


MODUŁ V: Krzewienie kultury organizacyjnej i wartości firmowych


Jaki wpływ na postawy pracowników ma postawa menedżera?


Jak wspierać pracowników w realizacji ich zadań zgodnie z wartościami firmowymi?


Jak budować postawy pracowników wspierające kulturę organizacyjną firmy?


 


MODUŁ VI: Przekazywanie trudnych i niepopularnych informacji


Jak wykorzystać kompetencje komunikacyjne w przekazywaniu trudnych informacji?


Jak zarządzać relacją z pracownikiem, z zespołem i w zespole w trudnych sytuacjach?


 


Trener: Karolina Dulnik
Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie i podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.


Praktyk zarządzania komunikacją i informacją z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Była odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej w Servisco, DHL, IKEA, DPD, także w integracji Servisco z Danzas i DHL. Prowadziła działania public relations w branżach TSL i nieruchomości oraz w kulturze.


Juror konkursów i prelegent spotkań branżowych (Internale, Konkurs Biuletnów Firmowych Agape, Tuba, Klub Strategów Marketingu, Epr, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości).


Wykładowca (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu, Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna, Collegium Civitas, Akademia Górniczo-Hutnicza).


Od września 2009 roku zajmuje się doradztwem, szkoleniami, warsztatami i mentoringiem z zakresu komunikacji w organizacji. Jej wiedzy i doświadczeniu zaufali m.in.: TUV Rheinland, DSV, Softtutor, Tesco, Instytut Lotnictwa, Ipsen, Sygma Bank, Kraft Foods, BIK S.A., Tate&Lyle, Amica Wronki, Tramwaje Warszawskie, JTI Polska, Oriflame Poland, UPC, MAN Bus, Orange, PLAY, Koleje Mazowieckie, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Proseat, Dalkia, Polska Grupa Energetyczna S.A., Rhodia, KGHM, GBS Bank, General Electric.


 


Terminy 2013:


13-14 czerwca - wakacyjna promocja: -10% ceny!


26-28 września


21-22 listopada


 


Szczegółowe informacje: AKW@dulnik.com.pl


 


Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico to cykl otwartych warsztatów doradczych, przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.


 


Pozostałe warsztaty odbywające się w ramach Akademii Komunikacji Wewnętrznej:


Audyt Komunikacji Wewnętrznej


Strategia Komunikacji Wewnętrznej


Narzędzia Komunikacji Wewnętrznej


Biuletyn Firmowy


Intranet i Media Społecznościowe w Komunikacji Wewnętrznej


Wolontariat Pracowniczy w Kształtowaniu Kultury i Wizerunku


Storytelling i Kształtowanie Kultury Organizacji


Komunikator jako Nieformalny Lider Opinii


Komunikacja Wewnętrzna w Kryzysie i Zmianach


 


Uczestnictwo w warsztatach Akademii Komunikacji Wewnętrznej jest równoznaczne z zaproszeniem do przystąpienia do Klubu Komunikacji Wewnętrznej.


Bookmark and Share

Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 21
  • Noah3173ewl0
  • David1j2l9dk8
  • Ryan5j8a8lv8
  • Ethan1d6k8ok8
  • Aiden8b5y4ie8
  • Laxhman9371vmc
  • Anglea492a4bs1
  • Matthew4e9l1qf8
  • Aiden2b4a3xn8
  • Joseph2f8p1yt3

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI