Biuletyn Firmowy | Szkolenia Komunikacja

Biuletyn Firmowy

Dodany do Szkolenia przez DULNIKcommunico 1689 dni temu (Artykuł)

Biuletyny firmowe (drukowane i elektroniczne) wciąż cieszą się wśród pracowników wielką popularnością. Jednocześnie rosną oczekiwania co do form i treści firmowych wydawnictw. Aby biuletyn wewnętrzny spełniał swoją komunikacyjną i integracyjną rolę powinien ukazywać się regularnie, być atrakcyjny w formie i treści oraz komponować się z pozostałymi narzędziami komunikacji wewnętrznej.


 


Celem warsztatów jest nabycie umiejętności profesjonalnego redagowania biuletynu oraz wypracowanie optymalnych dla danej organizacji metod pracy nad wydawnictwem wewnętrznym i sposobów angażowania pracowników w jego współtworzenie.


 


Warsztat w szczególności dedykowany jest:


- redaktorom naczelnym biuletynów firmowych


- sekretarzom redakcji


- redaktorom biuletynów firmowych


 


 


Podczas dyskusji i omawiania studium przypadków identyfikujemy cechy charakteryzujące wybitne biuletyny firmowe oraz znajdujemy inspiracje do pracy nad własnym wydawnictwem. Podczas ćwiczeń uczestnicy opracowują koncepcje biuletynów bądź ich odświeżania i plany wydawnicze oraz poznają i ćwiczą tajniki redagowania atrakcyjnych wizualnie i tekstowo materiałów.


 


Tematyka warsztatów:


MODUŁ I: Biuletyn jako zyskowne narzędzie komunikacji


Jakie są możliwości i ograniczenia redagowania biuletynów firmowych?


Jakie jest miejsce biuletynu pośród innych narzędzi komunikacji?


Jakie wymagania biuletyny stawiają przed redakcją i czytelnikami?


Jakie są trendy na rynku custom publishing?


 


MODUŁ II: Etapy produkcji biuletynu


Jak kolejne etapy procesu wydawniczego przekładają się na atrakcyjność biuletynu, realizację jego celów, pracę redakcji oraz zadowolenie i zaangażowanie czytelników?


 


MODUŁ III: Przygotowania do wydawania biuletynu firmowego


Jak określić cel i grupy docelowe biuletynu?


Jak przygotować jego projekt?


 


MODUŁ IV: Organizacja pracy nad biuletynem


Jak przygotować harmonogram prac nad kolejnymi numerami firmowej gazety?


Jak pracować z harmonogramami kolejnych wydań?


 


MODUŁ V: Materiał tekstowy w biuletynie


Jak redagować interesujące materiały do biuletynu wewnętrznego?


 


MODUŁ VI: Materiał graficzny w biuletynie


Jak dobrać i przygotować materiały graficzne do tekstów?


 


MODUŁ VII: Zagadnienia prawne


Jakie regulacje prawne odnoszą się do biuletynów firmowych?


 


Trener: Karolina Dulnik Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie i podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.


Praktyk zarządzania komunikacją i informacją z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Była odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej w Servisco, DHL, IKEA, DPD, także w integracji Servisco z Danzas i DHL. Prowadziła działania public relations w branżach TSL i nieruchomości oraz w kulturze.


Juror konkursów i prelegent spotkań branżowych (Internale, Konkurs Biuletnów Firmowych Agape, Tuba, Klub Strategów Marketingu, Epr, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości).


Wykładowca (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu, Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna, Collegium Civitas, Akademia Górniczo-Hutnicza).


Od września 2009 roku zajmuje się doradztwem, szkoleniami, warsztatami i mentoringiem z zakresu komunikacji w organizacji. Jej wiedzy i doświadczeniu zaufali m.in.: TUV Rheinland, DSV, Softtutor, Tesco, Instytut Lotnictwa, Ipsen, Sygma Bank, Kraft Foods, BIK S.A., Tate&Lyle, Amica Wronki, Tramwaje Warszawskie, JTI Polska, Oriflame Poland, UPC, MAN Bus, Orange, PLAY, Koleje Mazowieckie, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Proseat, Dalkia, Polska Grupa Energetyczna S.A., Rhodia, KGHM, GBS Bank, General Electric.


 


Terminy 2013:


9-10 maja


27-28 sierpnia - wakacyjna promocja: -10% ceny!


24-25 października


 


Szczegółowe informacje: AKW@dulnik.com.pl


 


Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico to cykl otwartych warsztatów doradczych, przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.


 


Pozostałe warsztaty odbywające się w ramach Akademii Komunikacji Wewnętrznej:


Audyt Komunikacji Wewnętrznej


Strategia Komunikacji Wewnętrznej


Narzędzia Komunikacji Wewnętrznej


Intranet i Media Społecznościowe w Komunikacji Wewnętrznej


Wolontariat Pracowniczy w Kształtowaniu Kultury i Wizerunku


Storytelling i Kształtowanie Kultury Organizacji


Kompetencje Komunikacyjne a Autorytet Menedżera


Komunikator jako Nieformalny Lider Opinii


Komunikacja Wewnętrzna w Kryzysie i Zmianach


 


Uczestnictwo w warsztatach Akademii Komunikacji Wewnętrznej jest równoznaczne z zaproszeniem do przystąpienia do Klubu Komunikacji Wewnętrznej.


Bookmark and Share

Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 88
  • Judah2455thr7
  • William5p0w1mi8
  • Ethan7o9o9pf6
  • Daniel593b4cu1
  • ethaw0f605k
  • Jayden0r9k6co8
  • Evan849p1ks2
  • Joshua156q9vm6
  • Logan701x8ly1
  • Michael813n8uv1

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI