Klient z pokolenia Y | Szkolenia Komunikacja

Według Wikipedii, generacja Y to pokolenie wyżu demograficznego z lat 80. zeszłego wieku, nazywana również "pokoleniem Milenium", "następną generacją" oraz "pokoleniem klapek i iPodów". Jest to pokolenie obyte z nowymi technologiami, chętnie posługujące się Internetem. Nastawieni na szybkość i wygodę kontaktu z firmą, oczekują od usługodawcy sprawnego rozwiązania wszystkich możliwych problemów. A jeśli firma zawiedzie ich oczekiwania, są w stanie zmobilizować się do akcji wymierzonych przeciwko danej marce. Media coraz częściej nagłaśniają tego typu akcje, prowadzone za pośrednictwem portali społecznościowych – przykładem może być chociażby ostatnia mobilizacja mieszkańców Warszawy przeciwko podwyżce cen biletów w komunikacji miejskiej.


Bookmark and Share

Kto głosował na ten wpis


Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 534
  • Noah1581tjy2
  • Aidan0951vel0
  • Logan160p1hn0
  • John271s2jq1
  • William4x8i0hv5
  • Matthew4e1g0ch1
  • Daniel5z5c8fx5
  • Jayden0t1s0rg6
  • Ryan9z4f6ke6
  • David2e3d3zw0

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI