Artykuły | Page 2 | Opublikowane | Szkolenia Komunikacja

"Błędy negocjacyjne mogą być dwojakiej natury - komunikacyjne lub taktyczne, i można je popełniać we wszystkich fazach procesu negocjacji.


Bookmark and Share

Asertywność to nie jest cecha, z którą człowiek rodzi się bądź nie. To umiejętność, której można się nauczyć, wymaga ona jednak pewnego wysiłku, zmiany przyzwyczajeń. Słowo asertywność, które w ostatnim czasie stało się bardzo modne jest najczęściej kojarzone z odmową, z mówieniem wyraźnego NIE. Ale asertywność ma o wiele szersze znaczenie. W sposób asertywny można udzielać pochwał, a także krytykować, wyrażać opinie i rozmawiać z osobą o całkiem odmiennym zdaniu. Można asertywnie wyrazić złość i prośbę, a wszystko to w zgodzie ze sobą. Jak dalece można się posunąć? Możesz dbać o siebie i wypowiadać, wprost co myślisz i na co masz ochotę, ale respektując prawa innych do tego samego.


Bookmark and Share

Etykieta zwykle kojarzy nam się ze sterczącymi kołnierzykami, falbankami u mankietów koszuli i przesadną wymową ą i ę. Ale tak naprawdę etykieta biznesu to rzecz podstawowa.


Bookmark and Share

O nowych technologiach, które zaczynają się upowszechniać w biznesie, a zwłaszcza w komunikacji biznesowej


Bookmark and Share

Wizerunek (brand image) marki to inaczej jej osobowość. Produkty, podobnie jak ludzie, mają swoją osobowość, która może poprzez jej upublicznienie ją spopularyzować lub wyeliminować z rynku. Na osobowość produktu składa się kilka elementów: nazwa, opakowanie, cena, styl reklamy a przede wszystkim jej charakter. Reklama, jako narzędzie komunikacji z otoczeniem, powinna służyć wzmocnieniu wizerunku marki. Reklama, poprzez swój jednorodny komunikat, musi rok po roku stanowić konsekwentną projekcję tego samego wizerunku.


Bookmark and Share

Czyli, co można zrobić, jeżeli w pracy ma miejsce złośliwość, nadmierna rywalizacji i ogólnie niezbyt przyjemne stosunki interpesonalne...


Bookmark and Share

Dziś w nawiązaniu do minionego Święta Niepodległości i zamieszek z nim związanych (niestety!) proponuję ten artykuł:


Bookmark and Share

Tym razem o komunikacji z dziećmi.


 


Pozornie na twarzy twojego dziecka nie widać emocji, a jednak przed chwilą powiedziało coś, co cię strasznie zabolało. W przykry sposób „odbiło piłeczkę”, padło nieprzyjemne określenie, niemiła odmowa.


Bookmark and Share

Wyobraźmy sobie taką sytuację. Przed oblicze Prezesa zarządzającego firmą zostaje wezwany pra-cownik i słyszy mniej więcej takie zdanie – „Panie Kowalski, postanowiliśmy, że od dnia dzisiejszego zajmie się pan w naszej firmie tym wszystkim co się nazywa ISO. Jest pan pracownikiem doświadczonym,...


Bookmark and Share

W różny sposób oddziałujemy na ludzi w naszym otoczeniu. Zależnie od naszego charakteru i posiadanej motywacji, częściej kierujemy innymi lub dajemy się kierować innym. Wiele czynników wpływa na rolę, jaką przyjmujemy.


Bookmark and Share
Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:


Sortuj Wpisy

Wszystkich Online: 501
  • Gisselle4825euj7
  • John0110vmc1
  • Joseph3455kdu3
  • Jayden9099vnd1
  • Ethan5g6f6eu1
  • bizina37k7k
  • William2j1e9zc8
  • John5h6h7hy3
  • Andrew7v8a6bt5
  • William9j4r6on0

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI