Efektywna komunikacja na Facebooku – raport Buddy Media | Szkolenia Komunikacja

Dziś posiadanie Like Page na Facebooku to już nie wszystko. Fani marek i produktów stają się coraz bardziej wymagający, oczekując nie tylko samej obecności na FB, ale także interesującej komunikacji. Jak i kiedy tworzyć content, który efektywnie zaangażuje naszych fanów? Na to pytanie odpowiada raport Buddy Media, amerykańskiej firmy zajmującej się marketingiem społecznościowym.


Bookmark and Share

Kto głosował na ten wpis


Komentarze


Napisany przez Silouh
2152 dni temu
Znajomi często "lubią" niektóre marki na Facebooku, np. "H...a' itp.

Sami nie wiedząc o tym tworzą marketing szeptany...



Napisany przez csisilver
2144 dni temu
Na facebooku promują się nie tylko marki, ale również osoby...



Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 332
  • Daniel9482wmb4
  • Aiden4259ntx2
  • Nathan6260ncn0
  • Joshua9615gyx9
  • John7999ulc1
  • Anthony7261vvm5
  • Nathan4444gwm5
  • Anthony6777ndu8
  • Matthew8999skc1
  • Aidan0951vel0

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI